Det nye SPSA, hvor bl.a. efterskoler kan søge tilskud til hjælpemidler til ordblinde elever, åbner mandag d. 23. oktober. Det gamle system SP2005 lukker fredag d. 13. oktober kl. 14.00, og det betyder, at det ikke er muligt at arbejde med ansøgninger i efterårsferien.

Det nye system bliver med sikkerhed enklere at benytte, men der vil givetvis være lidt problemer i overgangen mellem de to systemer.

I foreningen kan vi ikke svare på spørgsmål omkring overgangen, og vi opfordrer jer til at holde øje på styrelsens spsu-side. I denne uge er der lagt nyheder på om følgende emner, så vil være relevante at læse:

• Se webinar om sagsgange i SPSA
  • Supporten får nyt telefonnummer og nye åbningstider
  • Overgang til SPSA: Hvad sker der med min ansøgning?
  • Du får adgang til SPSA via MitID Erhverv
  • Ordblindetesten bliver automatisk vedhæftet i SPSA

Der er adgang til alle nyheder fra forsiden.

Vi opfordrer også til, at I tilmelder jer nyhedsbrevet om SPS. Så får I automatisk besked, når der er nyheder på hjemmesiden. Der kommer mange de kommende uger i forbindelse med overgangen til det nye system.