Ønsker I at forny jeres OSO og brobygning? Vil I styrke karrierelæring og give jeres elever nye indsigter både fagligt og personligt, der gør, at de vil træffe deres valg af ungdomsuddannelse på et mere oplyst grundlag?  De ønsker opfylder projektet ”E2E med verdensmålene i hænderne”, da man i projektet arbejder struktureret og konkret med verdensmål, uddannelse og brobygning.

Der søges netop nu om skoler til deltagelse i projektet ”E2E med verdensmålene i hænderne” til det kommende skoleår. Tilmeldingsfristen er d. 1. marts, og I kan tilmelde jer ved at skrive til projektleder Karin Skjøth på ksk@efterskolerne.dk.

Se en 3 minutters film, hvor I kan høre efterskoleelever og lærere fortælle om IBO.

På medlemsmødet om brobygning i uge 3 holdt projektleder Karin Skjøth oplæg om IBO-modellen, ligesom en lærer og vejleder fra Nøvlingskov Efterskole samt undervisere fra Herningsholm Erhvervsuddannelse fortalte om deres oplevelser med at deltage i projektet.

Se deres oplæg her

Læs mere på www.efterskolerne.dk/e2e
Følg projektet her (facebook)

Info om projektet:
Efterskolernes Verdensmåls Brobygning er udviklet over 4 år af og med efterskoler og erhvervsuddannelser. I indeværende skoleår deltager 25 efterskoler og 27 erhvervsskoler i Jylland og på Fyn.