Vejlederkonferencen d. 20.-21. september er igen en todages konference, hvor der er mulighed for at få et væld af faglige input og inspiration til din vejledningspraksis. Omkring 75% af alle 240 efterskoler plejer at være repræsenteret, og måske er der i år ekstra brug for at mødes.

Nogle af de mange oplæg er for alle, andre vælger du selv på dagen. Efterskoleforeningens formand, Torben Vind Rasmussen, byder velkommen, hvorefter Lene Tanggaard, cand.psych., ph.d., rektor og professor, holder et oplæg om dannelse og vejledning. Der er også indlagt netværksmøder, hvor du får viden og deler erfaringer med dine nærmeste kolleger.

Læs mere og tilmeld dig

P.S. Der er rift om enkeltværelserne, så hurtig tilmelding anbefales. Der er også mulighed for to- og tremandsværelser, og hvis I er flere end tre, kan vi også klare det.