Der afholdes et webinar om den kommende Optagelse.dk-proces, som løber fra juni måned og frem. Indholdet for webinaret er deadlines for uddannelsesparathedsvurdering (UPV), afgivelse af standpunktskarakter/prøvekarakterer og en gennemgang af opsætningen af programmet Optagelse.dk. Optagelseskravene til erhvervsuddannelserne og de gymnasiale uddannelser vendes også kort. Undervejs er der mulighed for at stille spørgsmål.

Tidspunktet er tirsdag d. 26. maj kl. 9.00-10.30

Oplægsholderne er Karina Nicolaisen og Kim Andersen fra STUK (Styrelsen fra Undervisning og kvalitet, UVM), Pernille Severinsen og Anders Lundby fra STIL (Styrelsen fra It- og Læring, UVM). Bjarne Frandsen, Viby Efterskole, repræsenterer Efterskolerne og Lis Brok-Jørgensen, Efterskoleforeningens Vejledningskonsulent, er med på sidelinjen.

Obs. webinaret optages.

Mere info om optagelse.dk-processen
Frister for uddannelsesparathedsvurdering (2020)