En sommercamp er som opstarten på et efterskole-år fyldt med en masse fællesaktiviteter, som ryster jer sammen og giver jer en masse gode grin. Der er ingen boglig undervisning, men ud over alle aktiviteterne er der smagsprøver på skolens mange forskellige fag inden for idræt og kreativitet.

Ved tilmeldingen tilkendegiver du, hvilke fag du interesserer dig mest for, så vi kan lærer dig lidt at kende, inden du kommer.

Vi laver gangaktiviteter og tilbyder forskellige sjove aktiviteter om aftenen – ligesom i en almindelig efterskoleuge.

Oplev ganglivet
Vi indkvarterer jer, så I bor på gang med nogen på jeres egen alder. Du kommer til at lave aktiviteter med din gang og opleve gangfællesskabet på en efterskole. På efterskolen har vi flest 2-mandsværelser, men også enkelte 3- og 4-mandsværelser.

Hvis du tilmelder dig sammen med en kammerat, kan du skrive, at I gerne vil bo sammen, hvis I altså vil det.

Om kurset

Dato: 27. juni - 1. juli 2022