Ansøgningsfrist: 1. maj 2024

6971 Spjald

Læs mere om skolen

Besøg skolens hjemmeside

Det summer af liv på vores efterskole i Spjald, når vores elever giver den gas både i undervisningen og til linjefag. Og det kræver god og nærende mad, når energidepoterne skal fyldes op. Derfor søger vi en køkkenmedhjælper pr. 1. august, der kan være en del af vores køkkenteam og efterskoleliv.

OM STILLINGEN
Til starten af det nye skoleår 24/25 søger vi en køkkenmedhjælper, der har lyst til at arbejde i et efterskolekøkken. Hver uge skifter vi arbejdsområde, så du får mere diversitet i arbejdet og løbende får mulighed for at prøve kræfter med en ny arbejdsstation.

Arbejdsområderne indebærer:

• Bagning
  • Aftensmad
  • Middagsmad
  • Opvask

Som køkkenmedhjælper på vores efterskole kan du forvente aften- og weekendarbejde. Erfaring med at arbejde i et storkøkken er en fordel, men ikke et krav.

Stillingen er på 80 %.

Bliv en del af en spændende og ambitiøs efterskole
Vi er en efterskole med 9. og 10. klasse beliggende tæt ved Herning. Vi har de smukkeste omgivelser, hvor vores store borg troner op over stedet og står i kontrast til vores moderne springhal og Goal Station. Vi har stærke rødder og traditioner – og samtidig sætter vi en ære i at være nytænkende.

Som medarbejder på Brejninggaard bliver du en del af et stærkt team, der arbejder tæt sammen for at give vores elever den absolut bedste efterskoleoplevelse.

ER DU INTERESSERET?
Så send din ansøgning til os senest den 1. maj. Ansøgning sendes til Hanne Bech på hanne@brejninggaard.dk eller Brejninggaard Efterskole, Brejninggårdsvej 12, 6971 Spjald – mrk. ”Ansøgning”.

Samtaler finder sted den 7. maj 2024.