Ansøgningsfrist: 1. maj 2024

Forstander Jens Brix Grønhøj, 2058 5588

Læs mere om skolen

Besøg skolens hjemmeside

I drengegymnastikken bliver du en del af et fagteam og du skal have kompetencerne til at undervise i både rytmisk drengegymnastik og spring. Derudover forventer vi, at du kan varetage undervisningen i mindst ét bogligt fag på 9 og 10. klasses niveau. Har du valgfag, du brænder for, hører vi også gerne om det. Med til arbejdet som efterskolelærer hører desuden aften og weekendvagter.

HCI er en efterskole

• for idrætsinteresserede unge og hvor boldspil og gymnastikken vægtes ligeligt. I forbindelse med gymnastikken laver vi ca. 20-22 opvisninger.
  • hvor de boglige fag prioriteres højt og der arbejdes i fagteams.
  • hvor samtalen er det vigtigste pædagogiske redskab i vores samvær med eleverne.

Vi har en forventning om at du:

• er stabil og robust og i stand til at holde fokus på opgaven også i travle perioder.
  • er faglig kompetent.
  • har en humoristisk tilgang, elsker at arbejde med unge mennesker og har lyst til at involvere og engagere dig i efterskolelivet.

HCI har 145 elever og 30 engagerede og dygtige medarbejdere. Det er en attraktiv arbejdsplads med højt til loftet og stor mulighed for medejerskab og medansvar. Der er stor elevsøgning med lang venteliste og skolen har et godt renommé.

Skolens værdigrundlag samt andre informationer finder du på www.hci.dk.

Din ansøgning sendes pr mail til: st@hci.dk senest onsdag d. 1. maj 2024 kl. 12.00. Der vil være samtaler i uge 19.
Løn og ansættelse efter overenskomst mellem Skatteministeriet og LC.
Spørgsmål og aftale om evt. rundvisning fås ved henvendelse til forstander Søren Troelsen på telefon 26 12 06 03 eller forstander Jens Brix Grønhøj på telefon: 20 585 588.