Ansøgningsfrist: 25. april 2024

Katrine Bech Karlsson, 2711 1245

Læs mere om skolen

Besøg skolens hjemmeside
Vi søger to engagerede og dygtige efterskolelærere pr. 1. august 2024, den ene til en fast stilling, den anden til et barselsvikariat. Der er tale om stillinger på mellem 80–100 %.

Vi skal have dækket følgende fag: matematik, tysk, naturfag, fysik/kemi og ikke mindst en linjelærer til håndbold.

Hvem er du?
Du er en person der kan inspirere, motivere og inddrage eleverne i undervisningen, så de både udvikler sig og bliver udfordret fagligt – uanset i hvilke dannelses- og læringssituationer, eleverne befinder sig i.

Udover at være fagligt dygtig, skal du også elske unge mennesker. På Skamling kommer du helt tæt på eleverne og lærer dem rigtigt godt at kende. Efterskolelivet udspiller sig ikke kun i undervisningen, så du skal også have lyst til at være kontaktlærer samt indgå i aften- og weekendtilsyn og derigennem skabe relationer med de unge mennesker.
Du skal desuden kunne identificere dig med vores værdier.

Hvem er vi?
Design- & Idrætsefterskolen Skamling er en ambitiøs efterskole med 7 forskellige linjefag. Vi har 160 elever fordelt på 9. og 10. klasse. Sammen skaber vi et rummeligt fællesskab, hvor eleverne møder andre elevtyper end dem selv. Vi vægter den faglige undervisning højt og har ambitioner på vores elevers vegne.

På Skamling bliver du en del af en hel særlig efterskole præget af nære relationer, liv, sportslige ambitioner, kreativitet og plads til den enkelte i et rummeligt fællesskab.
Herudover bliver du også en del af et stærkt lærerteam med en spændende hverdag, hvor ingen dage er ens, og hvor du hver dag er med til at gøre en forskel for de unge mennesker på skolen.

Er du interesseret?
Send din ansøgning til skolen inden d. 26. april til kontor@skamling.dk. Vi afholder samtaler i uge 20. Hvis du har spørgsmål til stillingerne, kan du kontakte Jan Laugesen på tlf. 24 67 53 48 eller Katrine Bech Karlsson på tlf. 27 11 12 45.

Ansættelsen sker i henhold til overenskomsten mellem Skatteministeriet og Lærernes Centralorganisation.