Ansøgningsfrist: 12. maj 2024

Læs mere om skolen

Besøg skolens hjemmeside

Du skal:

• have lyst til at undervise unge mennesker i naturfag og andre spændende fag.
  • have lyst til at prøve kræfter med efterskolelivet både som underviser, kollega og menneske på en lille velfungerende efterskole med 96 elever.
  • have modet til at være med i vores arbejde med projektklasser uden folkeskolens prøver i både 9. og 10. klasse.

Vi tilbyder 4 linjefag: Friluftsliv, Surf og Sejlads, Kunst og Forfatterlinje samt mange spændende valgfag – mangfoldigheden længe leve!

Venø Efterskole ligger midt i den mest fantastiske natur – her er vandudsigt og højt til himlen. Vi prioriterer udvikling og søsætter gerne nye tiltag. Vi er et passioneret team af friske kolleger, der brænder for vores arbejde – det er et godt sted at arbejde!

Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst og organisationsaftale mellem Skatteministeriet og LC.

Ansøgningsfristen er søndag den 12. maj.

Ansøgninger sendes pr. mail til info@venoe-efterskole.dk

Du kan læse mere om Venø Efterskole på vores hjemmeside www.venoe-efterskole.dk - ring også meget gerne til skolens forstander Tage Jepsen på tlf. 2178 0917 for yderligere info.