Af Britt Jelena Dürr

Elsker du at tage billeder, og er du klar på en udfordring? Efterskoleforeningens nye frokoststue på Vartov i København har to støjreducerende paneler, som trænger til at blive shinet op. Vi udskriver derfor en fotokonkurrence.

Det er de hvide støjreducerende paneler, som dine fotos skal hænge på, hvis du vinder. Foto: Britt Jelena Dürr

Efterskoleforeningens frokoststue bliver både brugt til at holde frokost og møder. Foto: Britt Jelena Dürr

Det praktiske

Tema
Fortæl en efterskolehistorie og vis os de særlige øjeblikke, du har fanget med dit kamera

Billedet skal være grafisk, visuelt, kunstnerisk lidt tidsløst, så vi kan kigge på det i mange år.

Format
Billede 1: Bredde: 170 cm. Højde: 110 cm. Filen skal være ca. 6000 pixel (bredde) og 4000 pixel (højde).

Billede 2: Bredde 126 cm. Højde: 195 cm. Filen skal være ca.  5000 pixel (bredde) og højde 8000 pixel (højde).

Deadline
Søndag d. 14. juni.

Sådan deltager du
Du deltager ved at uploade dit/dine billed(er) via denne formular.

Man kan byde ind med to billeder per person.

Præmie
En kurv med lækkerier

Hvem afgør konkurrencen?
Dommerpanelet i fotokonkurrencen vil bestå af medarbejdere fra Efterskoleforeningen.

Billederne bedømmes ud fra billedets kvalitet (herunder fokus, komposition, belysning m.v.), samt hvordan billedet og fortolkning af temaet harmonerer med hinanden.

Vinderbillederne vil blive offentliggjort på www.efterskolerne.dk og på Efterskolernes Facebook. Vinderen får direkte besked 19. juni.