Fredag d. 11.11.22 - 13.11.22 afholdes Model-UN training camp på The International I Vedersø for interesserede efterskoleelever.
Model UN er en form for rollespil, hvor eleverne skal arbejde sammen, som delegerede i FN - og finde løsninger på de konflikter, der udspiller sig i verden.
Det har været sådan i årevis, at nogle efterskoler har deltaget i udvalgte gymnasiers Model UNs, fordi det var dét tilbud, der var!
I november, afholder The International et MUN-traning weekendcamp i Vedersø, hvor elever, som aldrig har prøvet MUN før, har en chance for at få lært, hvordan hele konceptet egentlig er!
Det hele foregår på engelsk.
Det er helt fra scratch - og du kan tilmelde så mange elever, som du nu har lyst til.
Tema:
A New Pandemic: Creating better solutions for homeschooling and student welfare and support
Beskrivelse:
MUN will focus on developing the participants’ skills in forming and performing good argumentation. We will do this by focusing less on MUN formalities and more on the subject matter itself.
The subject matter being the creation of a better, more inclusive, framework for homeschooling and student welfare support for a possible future pandemic, and consequential lockdowns of schools and youth gathering points such as sports clubs, cafés, and private homes.
The International ligger i Vedersø og er en international efterskole, hvor alt foregår på engelsk - og med elever fra hele verden!
Praktisk info:
Adresse: The International - Vesterhavsvej 43, Ulfborg.
Dato: Fredag d. 11.11.22 (kl. 16.00) - 13.11.22 (14.30)
Pris:100 kr. pr. elev for hele weekenden. Fuld forplejning og overnatning på Vedersø Idrætsefterskole. Medbring sovepose
Tilmelding: Skriv til Mette Jacobsen på mja@theinternational.dk