Webinarer i foråret: Ligestilling, kinesiske udfordringer, Puk Damsgård

Efterskolerne afholder i foråret en lang række gratis webinarer om EU og globale emner, som er målrettet elever og undervisere.

28. februar 2023

Gratis foredrag om europæiske emner på skolen

Efterskolerne kan i 2023 ansøge om en række gratis foredrag omhandlende EU målrettet skolens elever.

Betalt efteruddannelseskursus i Europa

Deltage i informationsmødet den 30/3 kl. 12.00-13.00 og hør mere om hvordan man som ansat på en efterskole kan komme gratis på kursus i Europa gennem Efterskoleforeningen.

Gense optagede webinarer

Efterskoleforeningen har siden 2020 udført en lang række webinarer støttet af Europa-Nævnet eller Dansk Folkeoplysnings Samråd. Man kan her få adgang til webinar optagelserne, som udelukkende må bruges til egen undervisning og ikke deles

28. februar 2023

Gratis oplæg til lærermødet om internationalt fokus

Efterskoleforeningen tilbyder i 2023 gratis oplæg digitalt eller fysisk på skolen om skolernes mange muligheder for at varetage den internationale dimension.