Kom med til hip-hop workshop på Musikefterskolen i Humble d. 5. - 6. maj.
Her kan du lære at lave dine egne beats i musikprogrammet Ableton Live på computeren, samt skrive og indspille din helt egen rap eller sang over det. Workshoppen afsluttes med en fælles koncert for elever og forældre, hvor du kan fremføre din helt nye sang for et publikum.

Workshoppen afholdes af rapper og producer Timur Allisstone, der foruden over 10 års erfaring som udøvende musiker med en lang række udgivelser i bagkataloget, samt en bachelor i elektronisk musik fra Syddansk Musikkonservatorium også er linjefagsunderviser i elektronisk musik på Musikefterskolen i Humble.

Du får:
  • Et godt indblik i, hvad det vil sige at gå på efterskole
  • Masser af musikundervisning, musikglæde og hyggelige efterskolestemning
  • Fuld forplejning fra vores økologiske køkken (med mulighed for vegetariske og veganske retter)
  • Overnatning på elevværelser sammen med en anden camp-deltager
  • Mulighed for gratis transport fra Odense, Svendborg eller Spodsbjerg
Bemærk: Campen er gratis, men kræver forhåndstilmelding. Campen er henvendt til unge i 7. til 9. klasse.

Tilmeld dig her

Om kurset