Du kan selv vælge, hvilken stemme du gerne vil spille. OrkesterEfterskolens nuværende elever spiller også med og hjælper dig gerne, så det er også ok at springe noget over en gang imellem.

Vi sender orkesternoder ud i god tid og du må selv vælge hvilken stemme du vil spille. Vores nuværende elever spiller også med, så det bliver et stort og skønt orkester at spille i.

Pianisterne og tilmeldte elever på andre instrumenter end de almindelige orkesterinstrumenter bliver kontaktet af vores lærere, så de kan lave et fælles program, der passer til hver elev.

På klaverlinjen skal I f.eks. også prøve at spille 4-hændigt og 8-hændigt og øve primavista (at læse fra bladet).

På orgellinjen skal I udforske instrumenternes dronning, orglet: spille orgel, lytte til orgel og gå på opdagelse i orglets mekanik. I skal spille med hinanden og for hinanden og så skal vi høre lidt om Bach og hvorfor han gik fra Arnstadt til Lübeck…

Pris: Det koster kun 300 kr. pr. deltager for hele Påskecampen.

Tilmelding: Meld dig til her på siden allerede nu. Sidste frist for tilmelding er 10. marts 2023.

Tid: Vi begynder søndag d. 2. april klokken 16.00 og slutter tirsdag d. 4. april klokken 14.00 med en lille koncert for forældre og hinanden. Herefter fælles kaffebord og afrejse

Transport: Hvis du kommer med toget til Holstebro, kan vi hente dig på stationen. Vi sender program, noder og en deltagerliste ud i marts, så deltagerne kan aftale fællestransport i tog eller bil.

Om kurset

Dato: 2. - 4. april 2023