Bramming

Forstander Nikolaj Primdal, 2265 1311

Læs mere om skolen

Besøg skolens hjemmeside
Er du klar til at tage udfordringen op og være med til at bidrage til et læringsmiljø præget af vores kerneværdier: rummelighed, udvikling og mod? Så er denne stilling på BRAMMING måske noget for dig!

Vi søger en dedikeret lærer, der kan undervise i fodbold og matematik. Udover disse fag vil det være en bonus, hvis du også har kompetencer inden for IT og teknologi, medborgerskab samt iværksætteri og innovation. Vi er nemlig med i efterskoleforeningens udviklingsprojekt om en ny 10. årgang, hvor ønsket er en ligevægt mellem boglighed, praksisfaglighed og medborgerskab. De nævnte fag er en del af dette projekt.

Se mere om projektet her på efterskoleforeningens hjemmeside.

På vores skole vægter vi en aktiv læringskultur, hvor nysgerrighed og det eksperimenterende er i fokus. Vi søger derfor en lærer, der enten allerede besidder viden om læringskultur eller er parat til at dykke ned i dette spændende felt. Hvis du har mod på at være en del af vores engagerede lærerteam og er rummelig nok til vores forskelligheder, vil vi gerne udvikle vores læringskultur sammen med dig.

Vi og vores 155 friske, sjove, spændstige og seje efterskoleelever mangler dig fra 1.august 2024. Der er meget, vi gerne vil fortælle om skolen, og vil du gerne vide mere, kan du klikke ind på www.brammingefterskole.dk eller kontakte os.

Det er fedt at være efterskolelærer, så smid en ansøgning via linket, så ser vi på, om det er DIG, der skal joine vores fantastiske efterskole.
Der er ansøgningsfrist mandag. 3. juni 2024, og vi holder samtaler tirsdag d. 11. juni 2024 mellem 16.00 og 20.00.

Ansættelse sker efter overenskomst mellem Skatteministeriet og LC.
Yderligere oplysninger ved henvendelse til forstander Nikolaj Primdal på tlf. 2265 1311.

Send din ansøgning via dette link