Koordinator baeredygtighedsudvalg

04. april 2024

Michael Thagaard: "Vi skal bruge bæredygtighedsildsjælene og vise de gode eksempler"

Michael Thagaard, koordinator for Efterskolernes nye udvalg for bæredygtighed, vil have flere gode, konkrete eksempler på bæredygtighed frem i lyset.

Koordinator baeredygtighedsudvalg

02. februar 2024

Michael Thagaard er ny bæredygtighedskoordinator

Forstander på Langelands Efterskole, Michael Thagaard, har som koordinator for Efterskolernes udvalg for bæredygtighed store ambitioner for bæredygtighedsindsatsen og vil give plads til skolernes forskellige udviklingstempo.

Foto: Trine Bukh

14. november 2023

Forsker i bæredygtighed: Efterskolens opgave er at introducere en anden måde at være i verden på

På Efterskolernes kursus om bæredygtig dannelse og didaktik kan du få svar på, hvordan du får koblet nogle af verdens store udfordringer omkring bæredygtighed sammen med din undervisning.