Esportligaens aktiviteter starter op igen i uge 4. Alle hold, som allerede deltager i pokalrækkerne er automatisk tilmeldt, men hold som gerne vil deltage i Efterskole-ligaens bredderække, skal tilmelde sig senest søndag den 17 januar 2021.

Bredderækken betyder niveauinddelt esport for alle CS:GO og LOL-hold uanset niveau. Jo flere hold som deltager, desto bedre niveauinddeling - og en bedre turnering!

Skal dit hold være med? Kender I andre skoler, som vil med? Husk, at deadline for tilmelding er den 17. januar.

Læs mere her.

Sådan tilmelder du dit hold til bredderækkerne:
Har du allerede et hold, så hop til punkt 5.

1. Opret dit hold HER.
2. Opret en organisation og herefter et hold under “administrer hold”.
3. Klik på “rediger hold” og accepter/inviter spillere til dit hold. Hver spiller skal have deres egen spillerprofil.
4. Når alle spillere er på holdet og har indtastet deres spil ID og niveau (kun CSGO)** går du videre til step. 5.
5. Klik på “rediger hold” og find Efterskole i venstre side under ligaer
6. Klik på “tilmeld” ud for den liga du gerne vil deltage i.
7. Betalt licens. Hvis du allerede har en årslicens, så skal du bare tilmelde dig.