Af Louise Grønkjær

Dette forår skulle Fælles Forandring have afholdt tre fysiske verdensmålsfestivaler. På grund af COVID-19 er de fysiske festivaler aflyst, men til gengæld kan du deltage i en digital version af verdensmålsfestivalen 26. maj. På festivalen lanceres bl.a. et online-kartotek med verdensmålsfilm skabt af efterskoleelever.

500-600 elever fra seks efterskoler (Kastanievej Efterskole, Flakkebjerg Efterskole, Faxehus Efterskole, Sejergaardens Efterskole, Gribskov Efterskole og Baunehøj Efterskole) har allerede tilmeldt sig. Andre nysgerrige er inviterede til at se med live på Fælles Forandrings Facebookside.

Se film om 'Fælles Forandring  efterskolernes ONLINE verdensmålsfestival' her:

Festivalen løber af stablen 26. maj fra kl. 9.00-15.30. Download programmet her og læs mere på hjemmesiden her.