24. september 2020

Gratis webinarer om globalt udsyn målrettet eleverne

Webinarerne omhandlende blandt andet USA, Kina, EU, Tech industrien og Arktis - løbende tilmelding.

Deltag i fejringen af 75 året for FN

Fejr FN’s jubilæum og vind Verdensmåls-gear til hele klassen med FN-forbundet og FN Byens skoletjeneste, YOUNG.

24. september 2020

Sæt fokus på Norden i undervisningen

Norden i skolen har en lang række attraktive tilbud til skolerne omhandlende Nordisk samarbejde.

24. september 2020

International konference justeres på grund af corona

Efterskolernes konference om interkulturel forståelse og demokratisk dannelse nedjusteres pga. af corona til én dag. Samtidig flyttes konferencen til VINGSTED hotel- og konferencecenter.

23. september 2020

Odense: Deltag i kurser sammen med europæiske lærere

CFU Lillebælt tilbyder en række internationale kurser for lærere fra hele Europa i foråret 2021.

23. september 2020

PD modul: De frie skoler i en global verden

Bliv opgraderet i forhold til dit og skolens arbejde med at skabe rum for elevernes globale dannelse.

Konference: Erasmus+ 2021-2027

Kom og bliv inspireret til udvikling af det internationale uddannelsessamarbejde, når Styrelsen for Forskning og Uddannelse slår dørene op til konference om det nye internationale uddannelsesprogram ’Erasmus+ 2021-2027’.