22. januar 2019

Informationsmøde om Fælles Forandring – Efterskolernes Verdensmålsfestival.

Mødet finder sted i forbindelse med årsmødet fredag den 1. marts. Læs mere her.

22. januar 2019

Natur- og friluftsliv - kursusudbud for 2019

Efterskoleforeningen og Ungdomsringen samarbejder om at udbyde kurser, som skal inspirere og kompetenceudvikle lærere og andre medarbejdere.

18. januar 2019

Tænk før du deler

Hvad deler man på sociale medier i en krisesituation? Beredskabsstyrelsen har udgivet en række gode råd. Læs dem her.

09. januar 2019

Ledige pladser til gratis debatuddannelse

Vil du med til at værne om og udvikle vores demokrati? Der er stadig få ledige pladser til Frirummets næste debatpilotuddanelser i marts og april.

Mere ungdom til årets Folkemøde

Vi vil sætte større fokus på ungdomspolitiske spørgsmål på årets Folkemøde på Bornholm. Skal I med? Sammen med blandt andre Højskolerne og Dansk Ungdoms Fællesråd er vi værter for Ungdomshøjen.

Natur

Tilskud til friluftsprojekter

Hos Friluftsrådet kan du søge om støtte til friluftprojekter fra Udlodningsmidler. Der gives både tilskud til store og små projekter - så længe de er med til at skabe nye muligheder for at dyrke friluftsliv og opleve naturen.

Bjarne Lundager Jensen

03. januar 2019

Velkommen til det originale sociale netværk

I august startede 29.206 unge mennesker på landets efterskoler. 29.206 forventningsfulde unge, der hver især har valgt et år med fokus på faglighed, fællesskab og dannelse - i 8., 9. eller 10. klasse.