Mikkel Grønne

07. december 2023

Ny projektleder for udviklingsprojektet 'Ny 10. klasse'

Mikkel Grønne er fra januar 2024 til udgangen af 2026 ansat som projektleder for Efterskolernes udviklingsprojekt ’Ny 10. klasse’.

Efterskolernes vejlederkonference 2023

11. oktober 2023

Mødet med kollegaer er det vigtigste på vejlederkonference

Tre deltagere på Vejlederkonferencen er enige om, at muligheden for sparring med andre vejlederkollegaer er den vigtigste årsag til at deltage. De bliver opdateret på udviklingen i faget og får gode tips til at løfte deres vejledning.

efterskolernes direktør

12. september 2023

Efterskolernes direktør fylder 60 år

Bjarne Lundager Jensen har i ti år været direktør for Efterskolerne og kan 30. september fejre 60-års fødselsdag. Kom tættere på direktøren og mennesket, som bl.a. beskrives som en dygtig lobbyist, et stort familiemenneske og inkarneret Brøndbyfan.

Privatfoto

14. august 2023

Vil du være med til at forme efterskolens fremtid?

Din forening har behov for din mening. Kom til regionsmøde i efteråret, og vær med til at debattere efterskolernes politiske udfordringer og fremtidens 10. klasse.

Helene-Valgreen-vejledningskonsulent-efterskolerne

13. juni 2023

Helene Valgreen bliver ny vicedirektør

Helene Valgreen er blevet ansat som ny vicedirektør i Efterskoleforeningen.

Mette Hjort-Madsen

08. juni 2023

Mette Hjort-Madsen stopper som vicedirektør

Mette Hjort-Madsen har opsagt sin stilling som vicedirektør i Efterskoleforeningen for at søge nye udfordringer.